<bgsound src="http://clement17.freefronthost.com/firstlove.wav" loop="infinite">

Wednesday, December 28, 2005

夏天的风

犹记得那首歌..
歌是那样唱的..

七月的风懒懒地连云都变热热地
不久后天闷闷地一阵云后雨下过喔…yeah…
气温爬升到无法再忍受
索性闭上了双眼让想象任意改变

场景两个人一起散着步
我的脸也轻轻贴着你胸口
听到心跳喔…在乎我和天气一样温度

夏天的风我永远记得
清清楚楚地说你爱我
我看见你酷酷的笑容也有腼腆的时候
夏天的风正暖暖吹过
穿过头发穿过耳朵
你和我的夏天风轻轻说着

---------------------------------

记得那时八月的风也是懒懒的吹着.
地连云没有热热地,有的是繁星的照耀,
照耀着海滩上吃着鸡翅膀,谈谈笑的那一对.
气温也刚刚好的温暖着我们.
偶尔会闭上双眼,让思绪任意发挥.

两个人也会一起散着步.
没有妳的脸贴着我胸口,
却有彼此心连心的小小感应.
没听到妳心跳声,只看到脸上的满足.

那天的风我也永远记得,
清清楚楚地说着彼此,
我也看见你可爱的笑容会有腼腆的时候.
那天的风正暖暖吹过,
穿过妳头发穿过妳耳朵,
妳和我的夏天,风轻轻说着.

八月的风,算不算夏天的风?

2 Comments:

At 10:05 PM, Blogger freddie said...

you will be better when winter passes...

dont hold everything onto yourself. it will only do worse to her as well as yourself.

 
At 9:43 AM, Blogger wauhaha said...

Friend, make up your mind.....

You already have the decision, so just let it be.... keep on like this just will make yourself, her and others suffering as well....

Think of your future...

Let's all the sad and unhappy things end with the year 2005.

The new beginning is waiting for us.

 

Post a Comment

<< Home